joi, 10 ianuarie 2008

Prea multa scoala nu face bine! Ce inteleg unii din markenting...

Daca vrei sa intri intr-o afacare din care este imposibil sa iesi profitabil, poti incerca sa iti faci o revista. Orice fel de revista...In frumoasa noastra tarisoara, toate revistele sunt falimentare. Hartia pe care se imprima, costa mai mult decat investeste revista in imprimare, salarii, hartie, transport etc..

CLICK PE imagine pentru mai multe detalii!


Pentru a lupta cu prostia si dezinformarea romanului, marketingul incearca toate teoriile posibile. Gagicile cu fundul mare isi redacteaza zilnic texte infloritoare despre fel de fel de concursuri, tombole, extrageri, premii si alte nebunii. Cel mai bun exemplu este Ridest Digest. Un super trust care a aparut anul trecut si la noi. Ei aplica cea mai agasanta si idioata politica de marketing din cate am auzit eu pana acum.

Am primit in casuta de facturi, un plic ce continea un teanc de pliante, cecuri, scrisori, promotii si descrieri. Toate hartiile avea un singur scop. Sa ma faca sa cumpar o revista de 150.000 despre cum a aparut viata pe glob...Imi promiteau 3000 de euro, insa mi-am zis sa-i refuz, pana o sa vina si ei cu o minciuna mai frumoasa...As bate insa un pariu..trustul se va retrage din Romania in maxim doi ani. Pare imposibil? Nu uitati ca si Dunarea s-a retras vara trecuta, dupa ce ajunsese de 4 ori mai mare decat era de obicei...

Niciun comentariu: