marți, 8 ianuarie 2008

De ce am pozat goala...? Era asa de frumos aparatul....!

Ne uitam la niste poze aproape xxx sa zicem. Persoane celebre sau iubiti/iubite de persoane celebre...Ne plimbam mainile prin par sau prin barba si ne gandim "ce o fi fost in capul lor cand au facut pozele astea? Nu se gandeau ca o sa apara prin presa?. Aaaaa! A prostit-o ala cu siguranta!"


Uite ca prietena lui Silvius Prigoana a calcat si ea stramb. Pe Cancan au aparut niste poze care pe mine unul m-au lasat prost...M-am tot intrebat..."Ce o avea in cap...?". Am aflat in final si asta doar datorita pozitiei domnului Prigoana. Daca nu era vorba de prietena unuia dintre putinii fii de miliardar din Romania, probabil nu as fi aflat niciodata. Ar fi fost un caz uitat...Ascultati explicatie!

"Din vorba in vorba am zis ca ar fi bine sa facem niste poze ca in reviste....din plictiseala. Fiind in voga aparatul foto, eram foarte entuziasmata!", zice fatuca.

Uau! Am inteles acum. Daca vorbesti cu ea si o prinzi plictisita, ai toate sansele sa o faci sa stea ca in Penthouse. Nu in orice moment, numai cand "e in voga aparatul foto"

Pozele pe care vreti sa le vedeti se gasesc aici

Niciun comentariu: