vineri, 11 ianuarie 2008

Cum ajunge cacatul sef...

Iata un banc foarte haios, dar care spre bucuria noastra nu se aplica in toate cazurile...

Corpul omenesc avea nevoie de un sef. In organism, s-a facut un mare consiliu, la care au fost prezenti reprezentatii tuturor organelor. Creierul a fost primul care a cerut sefia organismului.

-Eu sunt cel mai important. Fara mine, nu poate exista nimic. Eu trebuie sa conduc.
Centrii nervosise opun.
- Noi trebuie sa fim sefi. Creierul ce ar face daca nu am fi noi.
Inima sare si ea si spune
- Fara mine nu mai poate functiona nimic. Eu sunt cea mai importanta si merit sa fiu sefa.
Cand colo, se ridica si cacatul.
- Eu sunt cel mai important si merit sa fiu sef. Nu va zic de ce, dar va avertizez sa nu mai asteptati si sa ma puneti sef.

Comisia s-a apus si uite ca sedinta s-a amanat pe un termen nelimitat. Timp de 4 zile, cacatul a refuzat sa mai iasa. Restul organelor erau terminate. Inima avea palpitatii, creierul avea migrene, centrii nervosi nu se mai miscau ca inainte. Pana la urma toti au cedat si cacatul a ajuns sef.

3 comentarii:

miki spunea...

veeeeeeeeeeeeeeeeeechi!
booooooooooriiiiiiiiing!

:D

Anonim spunea...

daca nu ti se intampla, DA as fi de acord cu m. numa cand se mai si intampla trebuie sa le arunci ceva in fata cktilor ca sa isi dea seama ca sunt doar niste ckti cu atributii peste masura lor de a judeca si a gandi

Anonim spunea...

blogsearch movable metrics ambitious ruoct megaphone empathise shooting artists uncovers yrlan
lolikneri havaqatsu