sâmbătă, 12 ianuarie 2008

Cum transformi un lichid in gheata printr-o singura atingere....

Cand eram in liceu, eram mai mereu obosit. Fiind avantajat de locul pe care il ocupam in clasa - mai precis ultima banca de pe randul de la perete - se intampla sa adorm la ore. Am dormit chiar si doua ore. Un somn normal de dupa-amiaza...Cand erau orele de chimie, ma trezeam instantaneu. Culmea este ca nu imi placeau deloc...niciodata nu am inteles reactiile si valentele, insa am inteles ce rol important au avut ele in imbunatatirea calitatii vietii...In liceu, toate orele de chimie miroseau. Asa le recunosteam...Tot felul de substante creau un fel de mozaic de mirosuri, care imi provoca mereu migrene. Nici profesoarele nu erau prea ingaduitoare si numai norocul a facut sa nu raman corigent...



Am vazut acest filmulet care chiar m-a facut curios. Noi in liceu nu invatam asa ceva...trebuia sa stim pe ca robotii kilometrii intregi de formule...pana la urma cu ce ramai....daca stiam din liceu ce fascinante sunt unele reactii, poate mi-ar fi placut chimia...pacat totusi ca in licee exista un singur laborator pentru circa 50 de clase...

Niciun comentariu: