joi, 10 ianuarie 2008

Cum era hip-hopul inainte. Cum ar fi sa va intoarceti in timp?

Recunosc! Primul gen de muzica care m-a fascinat a fost hip-hopul. Am ascultat si am incercat sa traiesc asa aproape 6 ani...sau mai mult...nu mai tin minte. Am ascultat multe lucruri de care acum imi pare rau ca le-am ascultat, dar au si unele melodii care mi-au deschis mintea. Sa nu mai vorbim de lucrurile pe care le-am inteles despre oameni. Eu am prins Sindicatul RANS, Racla, Mafia, Deceneu, Ghetto Dacii, Methadon 3000 etc..



Pe vremea aia era cea mai "inalta" muzica pe care o puteai asculta. Era si rockul, insa nu am avut ocazia sa cunosc acea lume cand eram mic. Uite niste imagini care m-au amuzat teribil. Am ras cu lacrimi. Nu mai zic nimic...nu mai am ce sa mai zic...va las sa va uitati! Peace!

Un comentariu:

miki spunea...

iiiiiiiiuuuuuuuuuuuuu!!! inoceta-mi mi-a fost intinata in cel mai barbar mod cu putinta!!