joi, 10 ianuarie 2008

O sa ti se usuce degetul! Nu ma mai suna cu secret!!! - Partea a II-a

Gresilele inseamna alegeri proaste. Telefoanele secrete pe care le primesc zilnic par a nu se sfarsi...Dupa ce am postat ieri pe aceasta tema, am avut o mare surpriza. Mi-a sunat si fixul. Tot secret. Astazi, tot la 16:40 a sunat si mobilul. Am raspuns foarte nervos cu un "DAAA" si....surpriza :) O voce de academinician m-a intrebat "Vasile.....?"


Dupa ce am facut o greseala postand, am mai facut una spunand "NUUU". Sunt foarte putine lucruri care ma mai iau prin surprindere si cred ca acea voce inculta chiar m-a scos din film. De ce nu am zis da :-??

4 comentarii:

miki spunea...

:))))))))))))))))) ah... se pare ca am pierdut pulsul societatii..

dar poate e totul parte dintr-un plan. si maine iar o sa sune telefonul. tot secret :D

Yatzi spunea...

m-am gandit ca poate l-a pus pe "academician" sa vorbeasca..Incerc sa ma pun in pielea unuia care il suna pe un anume Vasile! Eu nu cred ca l-as suna cu secret :))

No offence pentru cei pe care ii cheama Vasile!

miki spunea...

si nu in fiecare zi, nu la aceeasi ora.

e clar. e o conspiratie :)) maine esti vasile, daca te intreaba. sau gica. sau gheorghita. (asta presupunand ca are de gand sa devina creativ/a)

bafta multa! suntem alaturi de tine! ;)

Yatzi spunea...

ma simt precum americanii care ies de la intrunirea alcolicilor anonimi..Bun..si aia se simt bine pana trec pe langa un bar..eu pana primesc urmatorul telefon secret...