miercuri, 9 ianuarie 2008

O sa ti se usuce degetul! Nu ma mai suna cu secret!!!


Va anunt ca nu am ajuns la capatul rabdarilor. Am inceput sa vorbesc singur, cu toate ca nimeni nu mi-a spus pana acum sa-mi cumpar camasi cu manecile mai lungi si sa mi le leg la spate. S-au facut 5 zile de cand am inceput sa primesc in fiecare zi, cam pe la ora 17:00, un singur telefon scurt. Comunicarea e ca in primele telefoane create de Bell, adica intr-o singura directie. Eu vorbesc si de cealalta parte primesc raspunsul gandurilor mele "Ce dracu o vrea de la mine?".

Acum recunosc :D Am dat si eu genul asta de telefoane. Am sunat o data si apoi mi-am dat seama ca nu are niciun rost sa insist..Asta in afara de telefoanele pe care i le dadeam profesoarei de mate in liceu. Atunci chiar imi facea placere pentru ca deranjam si ora odata cu ele..

Da..! Nu pot spune ca nu sunt interesat sa aflu cine e, insa as fi mai interesat sa aflu de ce, sau care e scopul acestor telefoane? Pur si simplu nu imi pot da seama...:-?? Sper ca acea persoana sa citeasca ce scriu acum si sa imi lase un comment. Sa-mi raspunda la intrebarea asta: "Care e placerea in a face pe cineva sa vorbeasca singur?"

4 comentarii:

miki spunea...

acum tu iti subestimezi apelantul! cum crezi tu ca o sa iti lase un comment aici, fie si anonim? pai daca omul (cel mai probabil oama) nu vrea sa vorbeasca, nu vrea!

basca faptul ca aici nici macar nu te aude. si nici nu te irita. no fun :)


eu am schitat deja un portret robot rapid, a carui acuratete este certificata de momentele in care faceam eu acelasi lucru ;)

Yatzi spunea...

:) Nu il subestimez...vreau doar sa aflu raspunsul la intrebare! M-am gandit ca poate are vreo inhibitie cand vorbeste la telefon..era un strigat de disperare..cine stie..poate ma aude!

Ok...spune-mi cum l-ai schitat atunci :-? daca zici ca e certificat de actiunile tale

miki spunea...

da, are o inhibitie si e masochit. de-asta revine mereu. :))

nu. este fata, este la liceu (sau colega de facultate, dar daca face de-astea la 20 de ani, nu merita un post pe blog) are un crush pentru tine si nu e in stare sa faca ceva concret in sensul asta. si cum acasa i se face dor de tine, foloseste numarul tau de telefon, obtinut cu greu de la colegi/colege de care acum se teme ca or sa o dea in vileag. nu vorbeste pentru ca nu ar avea ce sa spuna. si probabil daca ar vorbi ar spune "buna. aaa... ce faci?". mai tare te-ai enerva.

sa vedem daca acum s-a ambitionat suficient de tare incat sa posteze un comment :D

Yatzi spunea...

s-a ambitionat...si uite ca erau un gagiu..am scris mai sus..!