vineri, 19 septembrie 2008

Cu Urziceni in Europa!

Inainte de meciurile din Cupa UEFA, vorbeam prin redactie ca Urziceniul este singura echipa care imi doresc sa se califice mai departe. Ma voi explica punctual

-Rapid are obiectivul principal Cupa Romaniei!
-Dinamo il are pe banca pe Rednic, care indiferent ce ar face, se cearca cu actionarii!
-Poli Timisoara este cea mi urata echipa din Liga I.
-FC Vaslui pentru ca si-au castigat dreptul de a merge in UEFA la masa verde!
------------------------------------------------------------------------------- Urziceni e singura care merita sa mearga mai departe. Spun asta pentru punctele de care a fost privata in sezonul trecut, cand se constatase ca in conditiile in care nu s-ar fi anulat atatea goluri si s-ar fi fluierat fazele de offside cum trebuie, ar fi terminat la cateva puncte sub Steaua.

Spun asta pentru Dan Petrescu. Probabil cel mai mare antrenor din Romania la ora actuala si singurul care a reusit sa isi incheie cariera in Premier League.

Mai vorbesc de Meme Stoica, un al doilea Marius Stan! Si sa mai spun ca stadionul lui Urziceni are 7000, in timp ce al lui Hamburg SV are 57.000!
Mai multe imagini haioase pe inbalaraii

2 comentarii:

Mugurel Tudor spunea...

Ai leapşaaaaaa!!!

Yatzi spunea...

Am raspuns :))) Ma gadeam sa pun si eu o poza cu o eroare din aia albastra de windows, dar mi-am dat seama ca am mai multe lucruri care ma inspaimanta