joi, 4 septembrie 2008

Care sunt masteratele acreditate de Ministerul Educatiei si Cercetarii

Pentru ca m-am lovit de foarte multe probleme in a-mi alege masteratul care mi se potriveste cel mai bine, am sa va usurez cautarea, publicand toate informatiile despre masteratele aprobate de Ministerul Educatiei si Cercetarii (MEC). Nu de alta, dar nu vreti sa terminati unul din masteratele neacreditate. Ar fi o pierdere pe doua platuni: ani si bani.

Sunand la facultatea de Filosofie si Jurnalism a Universitatii Spiru Haret, unde am terminat modulul de 3 ani, am constatat stupefiat ca secretara ma ducea de nas, negand cu vehementa faptul ca facultatea nu si-a primit acreditarea pentru a organiza mai mult decat examene de licenta.

Legea publicata in Monitorul Oficial este legea nr. 4644 din 30.06.2008 si in cele doua anexe publica lista facultatilor si temelor acreditate pentru anul scolar 2008/2009.

Click aici pentru a downloada textul de lege!

Click aici pentru anexa 1
Click aici pentru anexa 2

Niciun comentariu: