luni, 15 septembrie 2008

Cearta e ca sexul cu o necunoscuta!

Ne certam la serviciu, ne certam acasa, ne certam prin metrou, in club, sau la cumparaturi. Ne certam mereu, pe unde ne simtim inghesuiti, mici, frustrati sau prosti. In pragul unui scandal mostruos am inteles cu ce se aseamana cel mai bine o cearta. M-am gandit la toti nervii pe care i-am facut celor din jurul meu in ultima perioada si am constatat ca cearta si scandalul, sunt exact ca si sexul cu o necunoscuta.

Traiesti momentul la intesitate maxima, iar a doua zi uiti tot. E rau insa cand ramai cu gandul la partida de aseara, insa e bine ca de cele mai multe ori uiti totul. M-am certat pe rand cu X, Y, Z prieteni/colegi/cunoscuti/familie. Nu am reusit decat sa cunoastem mai bine. Dupa o asemenea cearta ne iubim mai mult, stim cum sa ne mangaiem, ne zambim si profitam de toate cele bune.

Nu suntem suparati pentru ca, in final, a fost doar sex. Daca era vorba de dragoste, nu ne mai vorbeam acum...

Niciun comentariu: