marți, 23 septembrie 2008

Chiar iti plac sanii mari?

8 comentarii:

Alex T. spunea...

noua nu. tie? de ce ai pus asa ceva pe blog?:)

Yatzi spunea...

am eu niste cunostinte :))

Unknown spunea...

Da, dar şi tari. Logic.
Altfel, o bună alternativă pentru mop şi lavete. Sînt biodegradabili şi au o arie mare de acoperire. În juma' de oră mi-ar termina şi holurile, şi băile, şi bucătăria.

Yatzi spunea...

Dupa curatenie te poti lasa masat sub greutatea lor :P

Unknown spunea...

Nu ştiu dacă oasele mele sînt omologate EURONCAP 5 stele, ca să reziste la un asemenea impact.

stelista_yo spunea...

Lasa`ne pe noi, zi`ne de tine. Iti plac? :))

Yatzi spunea...

nu-mi plac aia care imi scapa din palma :))

Andrei Crăiţoiu spunea...

Groaznic. Nu-mi plac asemenea ugere. Imi plac merele noastre autohtone. :)