miercuri, 21 noiembrie 2007

Strazile sunt de astazi mult mai nesigure...


Strazile sunt incepand de astazi mai periculoase. Am trecut pe rosu de prima oara de cand m-am urcat in masina, iar cu examinatorul in masina m-am grabit si am trecut pe verde. Dupa ce am calculat in procente cantitatea de fecale pe care o produce zilnic un politist peste 110 kg si dupa ce am facut o poteca in drum spre scoala Ilioara, am luat in sfarsit carnetul. Blonde, brunete, roscate….am fost sub toate. A patra oara cand am incercat am reusit. Zabetul fin a rezolvat totul…dupa ce am picat la traseu prima oara, mi-am dat seama de ce oamenii corecti chelesc, fac riduri si mor repede! Am chelit destul si eu…Si ca sa inchei cu vorba pe care eu promit sa nu o folosesc niciodata: “Sunt in trafic”!!

2 comentarii:

Cris spunea...

FEEEEEELIIIIIICIIIIIIITTTTTTTTTAAAAAAAARRRRRRRRRIIIIIIIIIIIIIII! Si sa nu ai parte de incidente sau de accidente! Pup

Azi.Zambesc spunea...

:P ))