duminică, 18 noiembrie 2007

Saptamana celor mai proaste alegeri!


S-a terminat saptamana…Una dintre cele mai proaste din punctual de vedere al alegerilor. Daca ar fi sa fac un top al saptamanilor de pana acum, cu siguranta aceasta ar fi in top. Desi am trecut cu bine de ziua de luni si apoi ziua de marti 13, finalul saptamanii mi-a aratat cat de mult inseamna ca stii sa alegi. Joi trebuia sa ies la Team Building….un fel de “offer you cant refuse”, dar si un moment de adevarata bucurie. M-am gandit sa imi iau liber in ziua de joi, insa am uitat sa ma gandesc ca a doua zi intru dimineata. M-am enervat..puteam sa imi aleg ziua de vineri.

Doar o coincidenta..dar nu a fost asa…Obosit cum eram, m-am gandit sa imi schimb tura. Am lucrat sambata seara, pana pe la ora 01.00 noaptea, pentru ca apoi sa nu intru la trei, cum ar fi trebuit, ci la 8 dimineata. Tinand cont ca nu am putut sa refuz o invitatatie la o tigara/bere/ras, am ajuns acasa la 3.30 si am dormit fix 3 ore. Apoi alte 8 ore de munca, trei de somn si uite-ma cum termin o saptamana inceputa atat de frumos.

” Ce faci? “

- Scriu si fac cearcane!

Un comentariu:

Cris spunea...

Tot raul spre bine! Si repet: asta sa fie tot necazul tau!:)