joi, 29 noiembrie 2007

Sa ne distram cu totii..suntem viitoarea tara plina de paznici si prostituate!!


Un lucru din ce in ce mai intalnit printre oamenii cu care am stat de vorba m-a lasat masca. Cativa dintrei ei se simt batrani...desi ei de fapt sunt tineri si frumosi. Foarte ciudat. Nu inteleg de ce trebuie sa te sperii de un lucru atat de natural si frumos..pana la urma, cat esti tanar inveti si muncesti, iar cu cat imbatranesti incepi sa descoperi lumea. Cei care se simt asa merita respectul meu! Ii salut! Ei sunt batranii frumosi, tinerii batrani sau pur si simplu oamenii care stiu sa aprecieze! Sunt minoritari, ei sunt cazul doi..doi la 10, cam asa.

Primul tip este de altfel cel care conduce. Turma! Cei care se dintreaza pana la 30 de ani, iar apoi se trezesc cu copii, fara bani, fara casa si cu multe probleme. Unii ajung alcoolici, altii ajung chiar mai rau..cei mai norocosi insa ajung sa munceasca cum muncesc romanii. Umil si in tacere. Am studiat atent. Toti agentii de paza(paznici mai pe romaneste) sunt de nemultumiti de pozitia lor, insa nu fac nimic pentru asta. Normal. Pentru ca nu pot. Raspunsul pe care il auzi "ce-mi fac astia..ma trateaza de parca as fi ultimul om" nu este de fapt decat o incercare de a obtine mila si compasiune. Asa incearca ei sa se "vindece". Sa fim seriosi acum. Ti-ar fi mila?

Suntem oameni buni? Sau suntem prosti? Ne-am batut creierii cu formule si romane plictisitoare timp de 12-14, 15 , 16...ani, in timp ce altii s-au distrat si nu le-a pasat de nimic. In tot timpul asta noi am chelit si am facut cearcane. De ce ar trebui sa ne mai fie mila? Poate de domnul care a terminat ATF-ul si a fost regizor, iar acum este pe strazi.Da! De el da...cand il vad, imi plec capul. Jos palaria. Saracia lui l-a dus in planuri indepartate. Mansarda functioneaza mai bine decat la multi...insa este doar un soldat ramas la vatra. Pe ei nu ii angajeaza nimeni. La cautare sunt cracii lungi si fustele scurte. Intr-o firma mai bine sa fie 5 oameni muncitori si 10 muze, decat 15 oameni muncitori si niciun scop..Va salut cu respect! O sa ajungem o tara de prostituate si paznici!

P.S. : Profesorul de romana mi-a spus un lucru ca poate rezuma mai multa filosofie de viata decat am invatat pana sa intru in facultate.

Lucian Chisu: "Cei care se distreaza acum, pierd startul. Ei o sa plateasca pentru aceasta greseala mai tarziu, cand cei care au muncit, o sa se distreze"

Niciun comentariu: