vineri, 22 august 2008

Cum vad barbatii despartirile si ce inteleg femeile

Femeile au fost mereu cu un pas inaintea noastra. Cel putin asta am inteles eu din ce am trait si din ce am citit ca au trait altii. Fara sa aberez prea mult pe tema asta, incep cu un lucru simplu. Femeile iti spun ca nu te vor si te linistesti, sau insisti putin din inertie si apoi te duci unde stii tu mai bine.

La barbati situatia e la fel de simpla. Cand nu vrei sa mai auzi de cineva, taci! Tacerea in general alunga calatorii. Exista totusi cazuri cand calatorii nu vor sa plece, iar tu esti nevoit sa raspunzi. Intrebarea e: "Chiar atat de greu iti era sa imi spui direct?". Well, nu! Nu imi era deloc greu, dar de ce nu intelegi tot ce vreau sa spun din tacerea mea?



Tacticile unei femei: telefoane, mesaje, prieteni, serviciu. etc...

Tacticile unui barbat: zambete, aluzii subtile, usoare ironii. etc...

Sa ne trezim si sa ne spalam putin pe fata. Strangeti-va toate si faceti o revolutie in fata blocului unde locuieste el. Si comunismul a cazut dupa o asemenea insiruire de forta....

2 comentarii:

Stef spunea...

nu stiu exact cum ai facut tu legatura intre ce-ai scris si melodie, cert e ca... sunt multe femei care spun 'nu te vreau', apoi 'erase&rewind, `cause i`ve been changin` my mind'... or I might be wrong.

Yatzi spunea...

Pai si diferenta e ca barbatii nu spun nimic..