sâmbătă, 23 august 2008

Cum te comporti in lift?

Am observat ca in weekend oamenii nu sunt interesati de stiri. Acei putini dintre "cititori" care se trezesc de dimineata si in ultimele doua zile ale saptamanii, vor sa citeasca ceva usor. O gluma, un editorial scris din cu pasiune dar nu prea stufos. In weekend, cei mai multi romanasi sunt pe aspirina si se chinuie sa scape de mahmureala si durerile de cap care distrug diminetile.

M-am gandit sa scriu putin despre nervii din lift. Acei nervi claustrofobi care exact ca si mahmureala ne strica toate diminetile. In ultimul timp am inceput sa cobor pe scari de dimineata. M-am lovit in lift de cei mai dubiosi si urat mirositori venici de pe scara. Pe langa acele 30 de secunde de cosmar, cand esti obligat sa te uiti in jos pentru a nu intra intr-o discutie lunga, plictisitoare si nedorita, esti nevoit sa mai si astepti.

Acest lift modern de pe scara, cu economie de energie, pana la etajul 5, strange 10 miliarde de vecini. Imi aduc aminte si de melodiile care ma faceau sa ajung la munca mai vesel decat atunci cand plec spre mare. Dupa o "cursa" cu liftul, nici ele nu mai inseamna nimic... Nu le mai aud ca inainte. De cate ori ati simtit ca nu va mai puteti controla nervii?

Niciun comentariu: