joi, 20 decembrie 2007

vioara surda, sticla de vin si covorul pufos


Mi-am creat niste imagini asa de frumoase. Incepeau intr-un frig crunt si se terminau intr-un loc calduros si familiar. Un pahar de vorba cu o persoana foarte misterioasa, dar totusi asa de atragatoare. O muzica de remember si o vioara surda, stinsa intr-o sticla de vin rosu. Dragostea de pe covorul pufos, putin somn si apoi iar frig.

Divin. Insa mie tot imi este frica. Luptatorul fara arme, camuflat intr-un soldat te asteapta cu nasul rosu de frig. Tu nu vii niciodata. Vine Craciunul inaintea ta...apoi trece. Vine un alt an.."un an nou fericit", iar fericirea vine si ea la anul. Anul asta sau anul viitor?

2 comentarii:

Anonim spunea...

mi-e dor de iarna:-<

Yatzi spunea...

:) Mi-e dor de iarna. Iarna mereu mi-e dor de vara..