joi, 6 decembrie 2007

Am primit mail si a intarziat pizza..E clar! Au venit sarbatorile!


Pe la toate magazinele de la care am comandat online am primit cel putin un mail cu “A venit Mos Niculae”. Whow. Ce bafta pe noi. Acum am simtit cu adevarat ca vin sarbatorile. Ofertele de sarbatori, reclamele la Coca Cola, craciunitele sexy de prin magazine, luminitele chicioase de prin centru si mai nou, bradut de 1 milion de metri..din fier. De cand am auzit ca va fi din fier, m-am tot gandit. Oare o sa se intrebe cineva cati tigani au adunat fierul ala? Nu cred ca Millenium Bank si Primaria, au adus si fierul din afara...:) Oricum, oricum ai gandi, este o idee proasta(am puterea sa spun asta, cu toate ca stiu ca o sa imi pun in cap toti melancolicii) Ehh! Sunt sarbatorile…cineva trebuia sa mai si munceasca in prealabil. Ieri am simtit cu adevarat ca e Mos Niculae.

Am comandat o pizza care a venit dupa aproape 2 ore. Explicatia…”Soferul era prins in trafic”. Cand in sfarsit a venit, i-am spus cu un zambet cald.

-Asteapta putin ca trebuie sa scot bani de pe card.


- Cat o sa astept eu, e nimic pe langa cat ai asteptat tu, spune monseniorul si afiseaza un zambet fericit.


Saracul! El nu are nicio vina! Se astepta sa fac urat! M-am gandit sa aflu si eu de unde atata aglomeratie intr-o zi de miercuri in care nu vedeam ceva special in afara de putina ploaie


- Ce s-a intamplat? De ce e aglomeratia asta? Din cauza ploii?


-Aaaa, nu! Nici gand! E MOS NICULAE, imi raspunde el, pierzandu-si brusc zametul!La Multi Ani lume!

Un comentariu:

Dy spunea...

Fuck! Eu ieri am facut 4 ore de pe sos Chitila pana in Titan !! Alaltaieri am facut 3 ore. Incredibil, inuman, inadmisibil :(