vineri, 28 decembrie 2007

Ce ai aruncat tu imi trebuia mie....


Ca un drum pe care nu am calcat niciodata merg tot asa inainte. Cateodata prea orb, cateodata prea visator si niciodata acelasi om. Ca pe o cutie micuta care iti vinde placeri si sta scris un mesaj frumos, dar atat de sec: "De fiecare data altfel". De fiecare data si eu te vad altfel. Cateodata imi placi, cateodata te urasc atat de mult. Iti urasc respiratiile si picioarele reci, dar te sarut pe pleoape si te trezesti zambind in fiecare dimineata. Cand nu mai exista nimic frumos, tu ma orbesti..iar cand si tu simti la fel, eu dispar. Acum zambesti si din respect pentru tine nu razi. E de ras...Si eu am zambit cand mi-ai pus piedica. Eram atat de mic si caraghios. Vorbele mele lipsite de sens nu au dus la nimic bun. Un mare esec, un fiasco...partea cea mai ciudata e ca acum am ce iti doreai tu inainte, iar cosmarul meu e visul tau. Imi trebuia atat de mult ce ai aruncat tu la cos. Acum nu mai pot sa mai scormonesc pe acolo, insa stiu ca asa s-ar fi intamplat mereu. Niciodata nu te uiti la ce arunci...

Niciun comentariu: