joi, 27 decembrie 2007

Cine il stie pe Toni mai bine ca mine....NIMENI!!!

Cu toate ca am avut un an foarte bun, odata cu venirea sarbatorilor mi-am dat seama ce greseli am facut. Acum cateva luni, am renuntat la numarul meu de telefon, in favoarea numarului de serviciu cu minute moca. De atunci am inceput sa il cunosc pe Toni. El este tipul care avea numarul asta inainte sa il iau eu. De foarte multe ori pe zi, prietenii lui Toni ma sunau sa ma intrebe "Ce mai zici mai Toni?"... NU MAI E TONI LA NUMARUL ASTAAA! Pe langa prietena lui Toni, care era gravida si cred ca isi intiparise in memorie numarul asta, am cunoscut si restul gagicilor cu care TONI mai iese prin cafenele. Toate ii dadeau mesaje de genul "Nu mai bea atat alcool, mai bea si tu o cafea. Iesi cu mine?" De sarbatori deja cedasem nevos. Ma asteptam la o avalansa de mesaje de sarbatori...La Multi Ani, minunea Craciunului, bradul, vinul, Mos Craciun..toate lemnele...Ei bine, nu m-am inselat. Cele mai dubioase mesaje eu le-am primit. "Nu ai decat un ficat, ai grija de el", iar mesajul care le-a intrecut pe toate: "Craciun Fericit! Va ureaza familia Panduru in varianta 2 plus 1"! Am ramas mut. The fuck! Incep sa cred ca nimeni nu il cunoaste pe Toni mai bine ca mine....

Niciun comentariu: