miercuri, 5 decembrie 2007

Lectie de umor englezesc! Are dreptate...esti o curva batrana!


Intr-o dimineta friguroasa de februarie, 335-ul se indreapta aproape gol spre TVR. Trei calatori calatori stateau zgribuliti pe 3 din cele 4 scaune din fata si isi suflau in palme de frig. Fiecare din ei astepta cu nerabdare sa ajunga la destinatie si sa iasa din traficul infernal in care se aflau. Soferul, cu radioul tunat la maxim pe manele, scuipa seminte pe geamul din stanga al masinii.

Dupa 10 minute petrecute in fata unui semafor, masina ajunge in statie si isi deschide usile. Nu coboara nimeni, insa schiar inainte de a pleca, o cucuoana paseste gratioasa pe scara din dreptul primei usi.

Rotunda la fata si imbracata intr-un pardesiu vechi, tanara doamna batrana lasa in urma ei o esenta de parfum vechi si un zambet parsiv. Dupa cateva secunde de ezitare, urca si ea in masina si se opreste in dreptul locului ramas liber, din sectorul cu patru scaune.

Cu fata spre sofer statea un domn trecut de 60 de ani, imbracat dupa moda veche, dar care emana respect din cap pana in picioare. Langa el se afla un tanar care cel mai probabil se ducea la facultate, iar cu spatele la sofer se afla o prietena, care mi-a povestit ce va povestesc eu voua acum.

Tanara domna batrana priveste cu dispret tanarul asezat langa domnul mai in varsta si spune:

-- Tinerii din ziua de azi, nu mai dau locul. Uitati-va domnule. Nu are pic de respect tanarul asta, spuse femeia cu o privire foarte ofensiva.

Masina goala i-a intors ecoul, deoarece niciunul din cei trei nu a reusit sa-i trimita mai mult decat o privire plictisita.

Cu toate ca restul scaunelor erau libere, cucoana tinea neaparat sa-i predea lectii de moralitate tanarului. Nu dureaza mult si se aseaza pana la urma pe scaunul ramas liber.

-- Cata lipsa de respect. Uitati-va si dumneavoastra domnule. Nu il intereseaza. Se face ca nu aude, spuse ea cautandu-l ca aliat pe domnul din fata.

Pana la urma, execperat de falsitatea vorbelor spuse de cucoana, tanarul se ridica si se indreapta spre usa. Inainte sa coboare, se intoarce si o priveste fix in ochi.

-- Curva batrana. Asta esti tu! O curva ajunsa la batranete!

Intr-o secunda, doamna se inroseste la fata si incepe atacul.

-- Ati vazut domnule. Curva batrana. Ce nesimtit. Cum isi permite sa-mi spuna asa.

Cu un rafinament rar si o stritete in cuvinte, domnul da o replica de zile mari.

-- Doamna! Eu la viata mea am fost avocat, iar lumea si acum imi spune “domnule”, insa niciodata nu m-am suparat!

Un comentariu:

Azi.Zambesc spunea...

...dumnezeule... geniala faza:D