joi, 17 aprilie 2008

Pentru tine am scris...

Oamenii in general se simt asa de bine cand se scrie ceva despre ei. Atunci cand gandurile tale se exteriorizeaza in randuri, iar ragazul gandirii intrece orice limite ale imaginatiei. Cand scrii din suflet si simti tot ce spui inteleg numai cei care trebuie sa inteleaga. Intreleg cei pe care tu ii consideri alesi. Suntem exclusivisti cand vine vorba de a ne imparti gandurile, iar daca le impartim pe gratis, avem o problema. Cu toate ca nu imi place sa mint si las sa se vada ce simt, nu imi place sa spun. Cei care stiu despre ce vorbesc, inteleg ca nu am nevoie de declaratii de dragoste si raspund la fel. Prezenta lor si prezenta mea, sunt declaratiile de dragoste pe care le cautam. Azi am scris pentru tine draga prieten. Nu ai nevoie de nimic, la fel ca si mine. Inchide ochii si deschide-i peste cativa ani. Vom fi tot aici vorbind despre aceleasi lucruri si zambind sinceri, la fel de obositi…!

Niciun comentariu: