luni, 21 aprilie 2008

Cateva impresii dupa Diaconu - Henry

Boxul este sportul pe care nu mi-am dorit niciodata sa il practic, desi imi place enorm sa-l urmaresc. Am trait emotii fantastice la meciul lui Diaconu, insa cu toate ca a castigat, senzatia este ca a mai ramas ceva nedisputat acolo in ring. Henry s-a vazut de la inceput ca este puternic si a aratat un box mult mai bun dupa parerea mea. Diaconu nu a avut forta, iar garda nu a stralucit. "Rechinul" lovea rapid, insa fara rezultat. Henry ori era de fier, ori loviturile pe care le incasa erau prea slabe. Diaconu a spus dupa meci ca a slabit mult pentru a intra in categorie, sa-l credem pe cuvant. Acum este campion mondial interimar WBC la semigrea si a intrat in lumea buna, cu toate ca nu a terminat ca un campion. In ultimele secunde si-a luat in brate adversarul si s-a prabusit la podea, stors de puteri. Ma bucur insa pentru el. Sau mai bine spun ma bucur pentru noi...

Astept insa cu mare interes meciurile lui Bute. In momentul de fata, el este marea speranta a boxului romanesc.

Cateva imagini de la Diaconu - Henry


Niciun comentariu: