vineri, 9 mai 2008

Nu mai rezist. Imi vine sa dau afara totul...

Pe langa presiunea pe care ne-o da campania electorala, am ajuns sa simt si un fel de claustrofobie psihica. Cu toate ca evit pe cat se poate, cand merg pe strada ma simt ca intr-o celula, asaltat constant de diferite politici, care de care mai agresive si mai plictisitoare. La fiecare 10 pasi mi se intidente un pliant sau o brosura si o tanti blonda si zambitoare incearca sa ii explice cetateanului din mine, ceea ce prostul se face ca nu stie. Nu! Nu ma opresc!!!! Merg mai departe dintr-o mandrie inexplicabila. Nu fata de saraca blonda, mai mult fata de clasa politica, ce a ajuns sa cerseasca de la cetateanul privat de orice fel de drept.

Imi aduc aminte ca eram atat de nerabdator sa votez. Vroiam sa simt ca am si eu ceva de spus. Am votat si apoi am ajuns ca toti din jurul meu. Un cetatean violat si trist. De data asta nu mai votez. Am inteles ca lacomia umana este peste dragostea de patrie, principii, idealuri si chiar peste iubire. Nu exista un presedinte sau un primar care sa vrea binele nostru intr-o societate in care fiecare vrea binele lui. M-ar ajuta primarul pe mine sa imi dezvolt o afacere, care poate face salariul lui pe 4 mandate si el sa ramana doar cu ce i se cuvine? Normal ca nu! Mi-e urat sa spun ca si eu as face la fel.



Vorbind despre politici si gandiri perverse. Cate pliante ati luat din rusine si cate ati aruncat pentru ca nu va intereseaza deloc subiectul? Se strang cateva kg bune de hartie. Uite ca dupa ce am realizat asta, am mai ridicat un pliant doar pentru a posta aici. Poate am scris exagerat de mult despre campania asta. Sincer sa spun, nu ma mai intereseaza de mult subiectul, insa ce se intampla acum mi se pare o punere in scena pentru "O scrisoare pierduta". Acum sa vina si povestea. Un pliant mare pe care statea scris cu litere pentru orbi "Da-te cu tancul".


Se dau toti, te dai si tu. Doar asa zice mentalitatea de turma. Iei pliantul pe care te pregatesti sa il arunci, dar cand colo...stai, parca mi-ar trebui! Are pe spate programul de la EURO2008. O daaaa! Stai sa-l pun aici in biblioteca sa stiu cand sa fac rezervari la terasa. De aici voi rezuma actiunile majoritatii. In timp ce te plictisesti in weekend, iti arunci ochii pe pliant. Daaaa, azi se voteaza. Te imbraci in hainele de sarbatoare si te duci sa iti certifici foamea, salariul mic, pensia mica, datoriile si tot ce te apasa. De aici incolo, cel care tocmai a pus stampila nu mai intereseaza pe nimeni. Nu conteaza prin ce mijloace el trebuie sa ramana in stand-by pentru a prinde si urmatoarea campanie. "Sa traiti bine" s-a transformat in "Bine ca traim"

P.S.: Cei care nu se regasesc in fotbal, mai au o plasa in care sa se agate. Te dai cu tancul..? Fara polemici!

Niciun comentariu: