joi, 22 mai 2008

"Eu cu cine votez?"

Marea intrebare care ii framanta pe toti in preajma alegerilor, cum era in orasul ala de munte descris de nea' Ion, este "Cu cine votez la alegeri". La inceput am zis ca nu votez indiferent orice s-ar intampla, insa am vazut primul sondaj comandat de realitatea si incep sa-mi pun intrebari. Votul este secret, dar ma preopupa mult prea putin politica pentru a tine un secret. As vota cu Oprescu pentru ca imi inspira mai multa incredere decat restul candidatilor. Campania lui chiar nu se vede. Este independent si probabil nu are atat de multi bani incat sa printeze miliarde de stickere de genul "Da-te cu tancul", brichete portocalii, caiete a4 sau pixuri de diferite culori. Nu imi plac doctorii. Sunt genul de oameni care fac mult bine, dar nu se ataseaza sufleteste de nimeni. Nu ii judec pentru ca imi imaginez cat de riscant ar fi sa pui si suflet in oameni, tinand cont si de postura lor. Pentru primarie insa, reteta ar merge de minune, cel putin teoretic. Deci pe mine m-a convins, dar tot nu o sa ma duc la vot. Daca o sa iasa rau, voi avea mustrari de constiinta. Ca sa nu par nebun, voi mai astepta pana la viitoarele alegeri ca sa vad daca o sa conteze votul meu. La alea cand la primarie a iesit Videanu si la presedentie Basescu, nu a contat...

Niciun comentariu: