luni, 8 octombrie 2007

Nu vreau viata lui Ogica si nu vreau sa castig la loto!


Si in seara asta m-am intors pe jos acasa..Am mers atat de linistit. Abia se oprise ploaia iar aerul mirosea asa de frumos. Toti oamenii urati din timpul zilei erau la somn, iar maturatorii care ridica in praful pe marginea strazii au avut liber din cauza ploii.

Mergeam vioi spre casa si ma uitam la reclamele luminoase de pe un bloc inalt din coltul unei strazi. In spate chiar nu se vede nimic. Cei care locuiesc pe partea cu reclama se bucura de faptul ca ziua nu bate soarele. Plus de asta, 60 de euro pe luna nu strica. Oare de ce nu ar castiga toti la loto? Ar avea si ei soare...dar stai..cel care castiga la loto si nu mai vrea cei 60 de euro, isi decupeaza reclama din dreptul geamului, sau cum? Trebuie sa fie un Ogica pentru ca eu nu vreau sa castig la loto. Nu vreau nici sa fiu prea social, dar chiar nu pot abtine sa nu va zic ce am inteles.

De ce as vrea sa castig la loto? Sa ajung ca Ogica? Hell no!!! Apropos, astazi, prima pagina de la Libertatea era plina de tate. Nimic special nu? Ehh, gresiti! Erau tatele care se vroiau a fi ale lui Ogica, marele castigator la loto. Natura i se preda fostului puscarias, iar magia banului creeaza "dragoste". Sute de fiinte slabe, in cazul asta femei, au raspuns cererii lansate de sihastrul Ogica, care si-a dat seama ca banii nu aduc decat fericire contra-cost :D

O "fata apetisanta" a fost cea mai norocoasa. Ea a fost aleasa sa-si spuna povestea si sa-i transmita un mesaj lui Ogica. Nu are rost sa cititi mesajul, belive me! Suna ca un strigat al disperarii. Ganditi-va doar la un aspect. Ogica este singur si nefercit! Cat de fericit pot fi eu? Foarte fericit, cel mai fericit. Am ras si m-am bucurat de "necazul" lui si mi s-a facut sila cand am vazut femeile care sunt in stare sa il ia de sot. Oare nu asa ar fi trebuit sa reactionez?

Poate nu sunt invidios, dar sunt constient ca m-ar schimba banii. Nu ma ascund, o spun sincer. Sunt om, si oamenii se schimba. Sunt bani, sunt facuti sa schimbe..nu vreau sa ii am dintr-o cheta extinsa(loto)

WTF, noi muncim X ore pe zi, si nu avem nicio pretentie, iar un analfabet isi permita sa faca selectii la national. Este el, castigatorul la loto. Omul cel mai aproape de Dumnezeu. Din cate stiu eu inca nu s-a decis. Cu toate ca pozele din ziare sunt convins ca i-au innebunit putinii lui neuroni, si i-au facut pe prosti sa zica "Moaaaa, dar ce noroc are Ogica asta. Daca as castiga si eu la loto mi-as umple casa cu aur"

Dapz, ei nu au inteles nimic. Sunt cam 90 la suta din noi, dar trebuie sa ii intelegem. Fiecare are o scuza, sau o poveste trista. Pentru restul, care au inteles, mult respect. Pentru cei cu scuze, sau povesti triste, Ogica va asteapta deschis la slitz si cu buzunarul plin bani.

Niciun comentariu: