joi, 4 octombrie 2007

Cel mai idiot mesaj pe care l-am primit vreodata


Ar fi multe de spus despre oameni si despre mesajele pecare ei incearca sa le transmita. Experientele m-au facut sa inteleg ca oamenii prosti trebuie indepartati. In viata reala, a fost foarte usor. Pe messenger e o intreaga filosofie. Oameni de la care nu te astepti, au perioade ciudate. Comparate cu o nebunie. Mesajul de mai jos m-a uimit. Oricum, nu este singurul. Mai sunt genul de linkuri care iti blocheaza calculatorul, cele care ti-l reseteaza cand ti-e lumea mai draga si mesajele. Mesajele...pfff mult de zis. Un copil bolnav are nevoie de sange, sterg conturile de Yahoo, trimite mesajul asta mai departe daca, altfel iti vor muri X persoane apropiate..si tot asa.

Gata cu vorba. Sa radem putin :)


: ~~~~ATENŢIE cititi acest mesaj cu grija si dak nu crezi incearca sa scri la status 50 de caractere si ai sa vezi ca nici statusurile nu mai merg ....care a fost trimis de presedintele yahoo Coman Vasile...aici este presedintele Coman Vasile: Imi pare rau sa va anuntz ca yahoo a ajuns la maximum de nr. de persoane. Daca vrei sa pastrezi contul tau gratis trimite mesajul acesta la toti din lista ta. In acest mod vom sti care sunt folosite si care nu, le vom sterge. Trimite acest mesaj timp de 8 zile si contul tau va ramane gratis. Inca o data imi pare sincer rau ca trebuie sa fac aceasta. Te rog incepe sa trimiti!! Cine nu trimite acest mesaj, contul lui va fii deletat. NU ESTE O VRAJEALA, CHIAR STERG CONTURI!!!! ( este si pe net)...!!scz de mass l-am primit si eu...

6 comentarii:

a l e x h spunea...

tocmai l.am primit de la jumatate din lista. i give up. maine mai imi fac un cont GRATIS :)

Yatzi spunea...

eu zic sa nu cedezi

One love One life spunea...

"aici presedintele coman"??:)) geez, parca ar fi ceausescu dand o binecuvantare. eu cred ca numai dependentii de YM au dat mesajul asta... :)

One love One life spunea...

btw, ai scris "itiot" :)

Azi.Zambesc spunea...

faza cu lungimea statusului stiu ca era de fapt un bug,se gaseste un exe. acre rezolva problema...cat despre ineptiile cu copii si intelegerile yahoo,cu sangele etc...
ma abtin, erau fun... acu 3 ani!!!

Yatzi spunea...

:)) stupid ass people. Eu am crezut ca sunt o specie disparuta..dar din pacate am aflat ca nu sunt :( Nici acum trei ani nu cred ca era fun :-?