marți, 9 octombrie 2007

Hai sa facem schimb de ganduri si sa ramanem prieteni!

Gandeste-te cat de rau ai fost. Cate lucruri necugetate ai spus. Adu-ti aminte ca nu a fost mereu frumos. Nu ai gandit de fiecare data ce-i mai bine pentru amandoi, ai gandit ce-i mai bine pentru tine…Ai trait ca in povesti, iar in povesti se mai si exagereaza. Nu avem nevoie de nicio pauza. Timpul o sa ne gaseasca neschimbati. La fel de urati si tristi o sa ne aducem aminte de ce a fost frumos, pentru ca lucrurile rele trebuie iertate…De ce sa le iertam…de ce sa le uitam? Ai uitat cand fugeam dupa tine? Ai uitat cand plangeam, iar tu te distrai de minune? Imi voi aduce aminte de tine ca de un killer. Un ucigas al frumosului si nu te voi plange niciodata. Daca as plange acum ar insemna sa-mi aduc aminte de o ora, al unui an ce a trecut greu…un an prin care tu ai trecut dusa in brate, iar eu am obosit.

Am uitat de tot ce era frumos si acum ma simt gol. Simt cum nimeni nu imi mai vrea binele si soarele isi arata coltii cand ajunge in spatele meu. Nici copiii nu mai sunt asa de dulci cum erau. Acum se sperie si fug cand ma vad. Numai un zambet ma trezeste la realitate. O privire trista, care nu ascunde nimic. Nu mai are ce sa piarda. Se uita in gol si zambeste neinteles. Isi fereste ochii ca un melc si se pierde cand trebuie sa vorbeasca…Cred ca tot eu sunt ala, iar tu esti doar o inchipure…

Imi plac atat de multe lucruri acum. Mi-am colorat in minte portretul tau si te astept departe de orice lucru omenesc. Stiu ca esti acolo si imi zambesti. Te voi astepta sa cobori, pentru a urca inapoi impreuna. Nu voi mai gresi. I-ti voi oferi ce am eu mai de pret….Iti voi oferi gandul si vei descoperi singura ce vreau. Acum eu am gandurile tale, ale mele s-au pierdut pe undeva. Probabil prin gandurile altei persone..daca le gasesc la tine, inseamna ca tu esti!

Niciun comentariu: