miercuri, 21 ianuarie 2009

Cum sa "agati" iubirea vietii tale...

"Agatatul" este o modalitate de a intra in vorba cu o persoana de sex opus. Acasta este definitia data de dictionarul de argou al limbii romane. In realitate, lucrurile sunt mult mai complicate decat atat. Barbatii ajung de multe ori sa nu-si poata explica cum o femeie cedeaza terenul, pana ajunge miraculos sa se indragosteasca. Aparent inexplicabil, dar chiar asa se intampla. Povestea cu agatatul e foarte veche. Si bunicii nostri agatau. Ai mei aveau o poveste foarte frumoasa intr-un troleu care strabatea cartierul Berceni. El era inalt, insistent si galagios. Ea era atragatoare si retinuta. A abordat-o elegant, dar nu a cedat usor. Asta nu l-a dat inapoi pe al meu bunic, in a-si continua drumul. Ii aducea flori. O astepta la serviciu. O urmarea pana in fata blocului si o suna de la telefoane publice pentru a-i spune cat de mult o iubeste. A durat aproape doi ani toata aceasta lupta, pana cand, frumoasa mea bunica a cedat. La cateva luni dupa aceea s-au casatorit si au stat impreuna aproape 35 de ani. Chiar daca moartea i-a despartit, dragostea ei este vie si acum. Ma intreb dupa tot acest timp cum a fost posibil ca ea sa nu-l placa deloc, iar apoi sa-l iubeasca pana la moarte? Explicati-mi voi... Eu nu am reusit.

Uite si niste imagini de neuitat. O satira a vremurilor trecute...:)

3 comentarii:

Laura spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Laura spunea...

foarte foarte tare ... Dem Radulescu, un actor desavarsit, Dumnezeu sa-l aiba in paza

Yatzi spunea...

mai tare e "O invitatie" cu el si Dan Condurache :)