duminică, 16 noiembrie 2008

Tu ti-ai risca viata pentru colegul tau?

Sunt cuprins de emotie. Am trecut pe langa mina de atatea ori, dar nu am indraznit niciodata sa cobor inauntrul ei. Acel loc ma inspaimanta mai tare decat puscaria. Am simtit ca mi s-a rupt o bucata din suflet cand am aflat despre acel accident din mina Petrila. O echipa de salvatori si-a riscat viata pentru a cauta supravietuitorii exploziei. Oameni care au intrat in mina si au uitat ca au copii care pot ramane singuri daca li se intampla ceva.

Este o poveste despre viata, atat la propriu cat si la figurat. Pentru cine nu stie ce inseamna viata in Valea Jiului, nu ar avea prea mare pret. Cine nu a vazut cum traiesc oamenii din Uricani, spre exemplu, si nu stie prea multe despre piata muncii de acolo, nu o sa inteleaga niciodata.

As rezuma totul prin a spune ca mina, cu toate riscurile ei, este singurul lucru bun care a mai ramas in acea zona. Daca in mina nu iti place, poti fura carbuni, fier vechi din constructiile neterminate sau poti culege ciuperci pe care le poti vinde apoi pe cativa lei.

Apropos de Tatulici, care dupa parerea mea este unul dintre cei mai mari elefanti din presa romaneasca, considerati ca aceasta intrebare este adaptata situatiei? "Va doriti sa va mai intalniti vreodata cu moartea?"

REALITATEA.NET - Opt victime ale accidentului minier de la Petrila au fost aduse la spitale din Bucureşti

3 comentarii:

Mugurel Tudor spunea...

Tatulici este unul dintre cei mai proşti moderatori de TV ever. Întrebarea lui, într-un asemenea context, nu mă surprinde.

Referitor la echipa de salvare, din ce am putut vedea, cu cât un loc de muncă este mai plin de riscuri, cu atât camaraderia şi spiritul de sacrificiu pentru celălat este mai mare. Să-i comparăm cu corporatiştii noştri dragi de "multinaţionale"?

Yatzi spunea...

nu stiu cum se face, dar il prind in fiecare saptamana. Ma ingrozeste.

Nu imi vine in minte unul care sa-i fie macar asemanator, in prostie. Nici macar Horia :D

Anonim spunea...

LIVE la BestialitateaTV