marți, 11 noiembrie 2008

Radulescu vs Otil

Am trait vacanda Andreei Marin mai intens decat cele 4 zile libere, care au inseamnat concediul meu in aceasta vara. In fiecare zi am citit despre cum si-a petrecut ziua de plaja mult-iubita si adulata "diva a surprizelor". Sincer sa spun, pe mine nu m-a surprins niciodata. Este o femeie ca oricare alta, dar nu ca aceea despre care as face cel mai mic efort sa ma interesez ce face.

I-am trait totusi vacanta, din stirile citite cu gura pana la urechi de colegii mei. Dimineata de dimineata ma minunam in fata titlurilor grosolane, de pe prima pagina a tabloidelor. Totul s-a terminat in momentul in care lumea i-a vazut sanii cei lasati. Visele santieristului roman, cititor de presa ieftina, a luat sfasit. A urmat o scurta "gargara" si un show ieftin despre cum are de gand diva sa reclame nedreptatea care i se facuse, dar intr-adevar, totul avea sa se sfarseasca.

O luna si ceva am trait linistit. Nu ma mai gandeam la nimic. Citeam stiri numai despre pseudo-vedete prinse pe problema, personaje din politica ce se intindeau lin pe scaunele masinilor luxoase si antrenori cunoscuti prinsi in mirajul castigurilor usoare. Nu pot spune ca imi placea, dar era un pas inainte. Pana in momentul cand au aparut EI!

Dani Otil si Mihaela Radulescu. Aceste doua personaje a caror poveste mi-a accentuat vizibil calvitia. Se face o saptamana de cand le vad fetele in fiecare ziar pe care il rasfoiesc. Tin minte ca luna trecuta nu stiam care e Razvan si care e Dani. Daca aveau un sens, pentru mine, cei doi mergeau impreuna ca "RazvanSiDani" Acum totul e limpede. Dani Otil este piticul nastrusnic din WWE, Hornswoggle, iar Mihaela Radulescu este cea de pana acum.

La fel ca Andreea Marin, nu imi spune nimic. Nu stiu cati ani are, dar cu siguranta are mai putini decat ar arata ca are. Ati inteles? Sa ma explic: daca ar avea vreo 45 de ani, as spune drept ca e frumoasa. Altfel, parerea mea conteaza pentru mine mai mult decat pentru oricine. Idealul meu nu coincide cu cel al maselor, iar Mihaela Radulescu si Dani Otil este cea mai NEinteresant relatie despre care am auzit pana acum.

Sa va spun ce stiu eu din relatie? Am fost in casa lui Otil (Libertatea). Am aflat care era prietena lui Otil, inainte de Raduleasca (Libertatea). Am aflat ca Play Stationul este motivul de cearta in relatie (Cancan). Am aflat ca mersul pe motocicleta e mult mai periculos de cand Otil e combinat cu Raduleasca (Cancan)......etc

Niciun comentariu: