miercuri, 14 iulie 2010

prima intalnire

Ceva in privirea ei ma cucerea complet si imi dadea incredere si putere. Credeam ca pot sa fac orice. O ascultam cum imi spunea cum sa nu renunt niciodata la ceva ce poate fi al meu. Sa ma las dus de pasiune si bucurie. Vroiam sa o vad neaparat fata in fata. Trecuse ceva timp si ma gandeam ca trebuie sa imi fac curaj sa o intalnesc. Am asteptat-o cateva luni bune, dar trebuia sa actionez.


Intr-o zi frumoasa de vara am prins-o. Canta in fata a 2000 de oameni.
M-am strecurat prin spatele scenei si am urcat langa ea. M-a vazut si mi-a raspuns cu o privire dulce. A venit spre mine si m-a strans in brate. Apoi m-a sarutat pe obraji. I-am intins un buchet de flori si i-am soptit sa-mi cante Fata draga. M-am gandit numai la ea atunci.



Madalina Manole, teatrul de vara Eforie Sud, 1992.

5 comentarii:

BlueDeiutza spunea...

RIP...nu prea imi mai amintesc, aveam vreo 4 ani (prin '91) cand a venit la Slatina, cu Anastasia, MihaiC, GheorgheGh, etc...Ai mei m-au fortat sa urc pe scena desi jelisem in prealabil cu vreo 3 ore in urma ca mi-e 'ucine' sa cant de manuta cu 'mada-ina'...dar nah - nu te pui cu 'fosti comunisti'...scena s-a umplut de copii cand Ea i-a chemat pe toti...si a cantat cu mn jumate din 'FataDraga'...imi voi reveni cu greu, am crescut cu muzica ei...

Yatzi spunea...

imi pare rau ca a ales sa plece din lumea asta asa. nu trebuia sa isi scurteze drumul. e pacat ca nu s-a gandit la copilasul ala. in rest e doar elegerea ei...

BlueDeiutza spunea...

Yatzi, eu cred ca viata si-o face fiecare pe parcurs...sunt unii care lupta, unii care se lasa purtati de diversi 'curenti'...am inteles, cel putin eu personal, k totul e facut din alegeri...aleg sa - ORICE. Dar atunci cand ai deceptie dupa suferinta dupa nemultumire etc, evident k nu mai gandesti nici macar rational, si spui: ok, my life sucked so far, am un copil - dar si pt el m-am kinuit mult timp, pun in balanta totul vs copilul, poate si copilul va fi nemultumit de mine (asa cum credea ea), deci wtf? Pa lume! Acum comentariile, dezbaterile, incercarile esuate de a vedea c s-a int intr-adevar cu ea, sunt absolut inutile.Da, bine, mass-media are ce manca 2 ani de-acum incolo, insa un lucru e cert: indiferent c s-a int : k s-a sinucis, k a fost omorata 'curat'(incat sa para sinucidere), k ORICE, Madalina nu mai e :(
Hai sa facem ceva mai mult decat sa intrebam 'esti bine?'. Poate unii mai slabi, nu stiu sa ceara ajutor si...ii pierdem...

Yatzi spunea...

e greu sa faci un om introvertit sa vorbeasca si sa-ti spuna ca are pe suflet...ea a fost mereu o fire retrasa. oricum, nu cred ca era o femeie slaba. a facut o mare prostie. cand viata ta nu e okey, pleci undeva. te duci departe. dar ce motiv poti gasi sa te sinucizi?

BlueDeiutza spunea...

Ai dreptate. Inclusiv la partea cu plecatul...dar ea a ales sa plece singura, si sa nu se mai intoarca :(
Unii nu stiu sa reactioneze la ceea ce li se intampla, nu stiu ca solutia e mai aproape decat cred. Cred, e doar o banuiala la care nu-i voi alfa niciodata raspunsul, ca deceptiile ei din dragoste au luat-o dintre noi, in final. Anyway, RIP!