marți, 29 iulie 2008

cine sunt?

Nu as putea sa spun sigur prea multe despre ganduri. Stiu insa ca trec si cred ca asta e singura lor calitate. Daca gandesti prea mult te lasi coplesit si devii trist. Indiferent daca esti plin de ganduri frumoase pe care nu poti sa le exprimi, tot trist te numesti.

In toata aceasta perioada mi-am dezvoltat o imunitate. Traseul casa-masina-birou, care se repeta incontinuu, ma face imun la lucruri care inainte ma sensibilizau. Pentru peisajul in care traiesc, ma consider chiar adaptat, dar cum ramane cu mine?


Eu gandesc frumos. Soarele din California si parfumul de cognac ma trezesc din somn, iar apoi adorm in poezia unor personaje pe care toti care nu gandesc asa, le cred disparute. In cursul zilei totul se misca repede si poate prea mult din instinct. Imi fac timp insa de cateva evadari. Sunt chestii mici, dar cred ca ajuta. Ajung inapoi acasa si ma intreb inainte sa ma asez pe scaunul din fata calculatorului: “Cine sunt eu?”. Raspunsul pe care mi-l dau, este ca palma de dupa ceafa: “Nu trebuie te intereseaza asta acum. O sa aflii mai tarziu”

5 comentarii:

Stef spunea...

"traseul casa-masina-birou,case se repeta incontinuu"..nu se cheama rutina? :) Nu mi se pare corect ca rutina asta iti rapeste capacitatea de-a remarca micile detalii...cum ai spus si tu...te face imun... gaseste un echilibru intre casa-masina-birou si... ai remarcat cat de albi erau putinii nori,in contrast cu cerul exagerat de albastru, de azi?

Yatzi spunea...

Poate rutina ii zice, dar sunt prea necrutator cu ideea asta ca sa recunosc :)

Mi-am revenit totusi putin in ultimele zile, chiar daca nu am remarcat norii. Azi am trait in poezie si am zambit gratuit tuturor.

Stef spunea...

Daca ieri ai trait in poezie si ai zambit gratuit tuturor
(zambeste`mi!), azi ar fi frumos sa razi nemotivat.
Ar trebui,totusi,sa remarci cerul de astazi, e`albastru rau..numai ziua e senin, noaptea ma enerveaza ingrozitor, abia se vede cate-o stea ici-colo.
Ah, yeah, you were right... it might be routine in both cases...it`s up to you how you treath it.

Stef spunea...

*treat

Yatzi spunea...

M-am uitat in mod special la cer. Frumoasa culoare :)

De ras nu am putut, dar m-am comportat onorabil