luni, 2 iunie 2008

O poveste, un actionar, un milion de antrenori si Rapid

Loti "cur-sucit" Boloni, asta e ideea mea. O luna de negocieri i-au trebuit lui Boloni sa se hotarasca daca pleaca de la Al Jazeera la Rapid. Mai intai nu venea din cauza familiei, care sa zicem ca as fi inteles ca are un cuvant din spus, dar daca ar fi fost aproape de el...Fiica si sotia erau foaie-verde in Franta, dar insistau ca marele antrenor sa nu revina in tara. Taher, Copos si Toma s-au cantonat in Arabia Saudita pentru a-l convinge pe Boloni sa semneze. Copos s-a intors cu o dizenterie groaznica, pesemne ca nu i-a priit shawarma din care pui si a mers direct la Spitalul Elias pentru a se face bine.

Vreme de doua saptamani, Boloni era deranjat de faptul ca Taher incepea sa filozofeze si-l dadea drept sigur in Giulesti. Nu era zi sa nu se scrie de Taher care asteapta semnatura, sau de Boloni care se mai gandeste. Intr-un final glorios, Boloni s-a hotarat sambata seara sa vina la Rapid si l-a sunat pe Taher sa-i confirme. Domnul actionar a gasit 20 de apeluri nepreluate si nu a mai incercat sa sune inapoi. "Lasa-l sa sune. Eu nu l-am sunat pe el de atatea ori. Nu am raspuns pentru ca am dormit. Nu ma suna cand vrea el". Dupa saptamana in care Taher spunea „il astept pana” marti, joi, luni etc. A sosit si verdictul.

Zotta l-a agatat pe Ernst Middendorp si a incercat sa il convinga astazi sa semneze cu Rapid. A fost ca la un blind-date. Totul s-a terminat dupa ce Middendorp a vizitat baza ProRapid. Pana la urma, Rapid s-a inteles cu antrenorul de la „Seara Campionilor” si fostul secund al lui Real Madrid, Jose Peseiro. E prieten cu actualul secund al lui Manchester United, Carlos Queiroz si cu multi fotbalisti te top din Europa. Mi se pare ca face mai mult decat Boloni, care mai avea nevoie de un antrenor si umplea lunar zeci de carnetele cu notite nefolositoare. Rapidul si-a luat in sfarsit antrenor. Pana acum a urmarit un manager...

Niciun comentariu: