marți, 3 iunie 2008

Adrian Copilu' Minune, consilier de Stefanesti

Am trait cu speranta ca manelele o sa se asculte cum se asculta pe vremuri Romania Libera. Fara sa compar situatiile, vreau sa-mi vad vecinii cum se ascund pentru a primi bucatica lor de liberate. Vreau sa vad desfiintata aceasta comunitate si aceasta gandire gaunoasa pentru mintile slabe. Imi voi concentra discursul in arata unde duce prostia cetateanului. Mentalitatea romanului care se "descurca" se pare ca primeaza peste studii, proiecte sau pregatire. Nu am niciun favorit pentru primaria din Stefanesti, dar Adrian Copilul Minune nu este consilierul care sa poata fi in stare sa faca orice.

Sincer, va imaginati ca pentru a fi la acealasi nivel cu restul consilierilor de la o sedinta, el trebuie sa stea in picioare. Pe langa asta, ma tot intreb daca un "o viata mea" stie sa scrie si are semnatura, nu un "X". Interesele pentru Stefanesti le-am amintit mai jos. Acum sa dam cezarului ce-i al cezarului.

Niciun comentariu: