sâmbătă, 11 iulie 2015

Viata de vis

Am cunoscut muzica odata cu Vivaldi - Anotimpurile. Inca nu auzeam, dar parca s-a intiparit undeva spiritul. Nu ma nascusem inca. Am continuat mai apoi cu romaneasca noastra, cu Cargo si Iris cand aveam 13 ani, apoi a urmat RHCP, Green Day, Blink 182 si Offspring, iar cand am deschis din nou ochii m-am transformat in rapper si vreo 5 ani am ascultat numai greucenisme: Gang Starr, NaS, Anticone, Saul Williams, Heltah Skeltah,  Cunninlynguists si multi altii. Am avut un moment in care am schimbat hainele, stilul de viata si apoi intr-un final si muzica. Ce a urmat? Manu Chao, Bob Marley, reggae de tot felul, combinat cu clasica, chill out pe Itsy Bitsy By Night, trap, solo-uri interminabile de chitara si nopti pierdute. In seara asta, ascultand o "pesa", cum ii place unei prietene sa spuna, mi-a venit o idee... Cum ar fi sa asculti intr-o viata toate melodiile din lume, cantate vreodata, apoi sa te reincarnezi si sa iti dai seama exact ce iti place? :)

Niciun comentariu: