vineri, 29 mai 2009

about you people

M-am gandit sa imi investesc mai mult timp in blog, dar duc o viata foarte lipsita de echilibru si nu stiu daca merita. imi place sa scriu pe aici, dar mi-am dat seama ca daca scriu din obligatie, nu ajung niciunde decat la o munca pe care o duc in redactie 9 ore pe zi.
Cred ca sunt multi care au problema asta.
Imi place extrem de mult sa scriu, dar sunt legat de faptul ca fac acelasi lucru toata ziua. As vrea sa scriu si despre alte lucruri in afara de sport, spre exemplu.Vreau sa evadez in scris. Am nevoie de ajutorul si de sfaturile celor din jur. E mult mai bine decat sa ma chinui si sa ma dau eu cu capul, cand altii poate au gandit asta.
Chiar ma astept sa cunosc oamenii prin ce scriu. Numai aici exista liniste, gratie, eleganta si frumusete in exprimare. Nu se vede atunci cand te rosesti, sau trebuie sa te gandesti mai mult timp pana sa dai un raspuns.
Nu e o pacaleala. Chiar si sinceritatea o intelegi altfel in scris. Lets have phun here. Help my world be better :P

Niciun comentariu: