luni, 30 martie 2009

Blog, blog, blog

Am invat in ultimii doi ani, mai mult decat am reusit sa invat in liceu, iar mai apoi, in facultate. Regulile de baza ale scrisului, in presa, devin niste sabloane obosite, iar omul care scrie isi pierde personalitatea. E greu sa recunosti, dar ca sa iti salvezi sufletul, ai nevoie de un blog. Ai nevoie de un loc in care sa refulezi.

Unii aleg sa scrie sub anonimat. Pe mine unul, nu ma satisface deloc. Imi place la nebunie scrisul la persoana I si imi place ca oamenii sa stie ca exist. Locuiesc in Pantelimon, conduc un Logan, fac sport, ies prin cluburi...Tot ce scriu, e o parte din mine. Problema e ca nu prea mai scriu, dar eu tot aici am ramas, singur, doar cu gandurile care ma roaga insistent sa le eliberez.

Imi doresc un laptop si o conexiune wireless. Vreau sa ma duc pe un bloc si sa ma apuc de scris. Vreau sa scriu in gradina botanica, sau pe terasa la Festival cafe. Vreau sa hoinaresc prin oras, iar cand dau peste vreo idee, sa o arunc pe blog. Pana aici, suna ca si cum i-as scrie lui Mos Craciun, dar nu e chiar asa. Spre deosebire de perioada aia nebuna, cand credeam ca viata e mai usoara decat e acum, eu nu o sa fiu cuminte. O sa scriu pe blog toate mizeriile pe care nu le pot spune intr-o conversatie. Sunteti pregatiti sa le cititi?

Niciun comentariu: