marți, 17 februarie 2009

din autobuz

Cand vine vorba de glumele soferilor, pot spune ca nu am umor. Pe soferii ii aseman de cele mai multe ori cu mecanicii si cu comportamentul lor de mahala. Nu generalizez pentru ca stiu clar ca exista exceptii.

In dupamiaza de marti, asteptam linistit autobuzul, pe un frig teribil. Se vedeau din statie cetele de oameni grabiti care ieseau de la metrou. Am asteptat mai bine de 15 minute, iar statia s-a umplut.

La un moment dat, dupa colt, se zareste autobuzul. Cu luminile aprinse si decorat chicios cu tot felul de iconite si ursuleti. La volan, un sofer gras, cu simtul confortului, care statea tolanit pe acel scaun pneumatic.

Urc in masina, iar cu mine urca si restul celor din statie. Era o inghesuiala incredibila si toata lumea vocifera. Eu ma tineam de bara, iar cu cealalta mana imi acopeream buzunarele.
Dupa 10 minute de chin, in care am fost calcat in picioare efectiv, soferul haios a comis-o. A intrerupt muzica si a pus mesajul audio RATB, atat de enervant si intr-un moment atat de nepotrivit: "Fiti partenerii nostri pentru un transport civilizat. Plata taxei de calatorie contribuie la calitatea serviciului de transport public..."

God damn! Uite un motiv serios sa NU imi cumpar bilet!!!

Niciun comentariu: