sâmbătă, 16 februarie 2008

Au fost steluteeeee!!!

Cum ai visat? Ti-au placut stelutele care le aveam de jur imprejur...? Stii ca in seara aia nu a mai existat nimic, iar timpul s-a dilatat precum nisipul din clepsidra. Foarte parsiv ne-a injunghiat pe la spate, insa ne-am dat ultima suflare impreuna. Am murit eu primul sau ai murit tu prima...am murit in acelasi timp si ochii nostri au ramas indreptati fix, unul spre celalalt. Frig nu a fost deloc, nici lumina de care povestesc toti. Au fost doar stelute de jur imprejur. Cele mai multe pe pleoapele tale. Ne raman acum acele ganduri nebune, ameteala si un strop de rom scapat pe jos. Era romul capitanului Puck, un gras nebun care a gasit reteta inimilor noastre ieri seara!



Nu am fost chiar asa de decis in privinta melodiei...nimic nu face recenzia. Recenzia? The hell with it :)


Niciun comentariu: